vrijdag 6 november 2009

FOT32P = Eigen project

Na mijn GO voor de vorige pvb mag ik beginnen aan een nieuwe!

Wat ga ik doen?
De enigste eissen voor deze pvb is dat ik een website en een huisstijl moet ontwerpen. En foto eissen is een zelfportret voor 23 november ingelevert.
Deze periode ga ik mijn portfolio uitbreiden en beetje expirimenteren. Ik heb nog geen echt vast concept wat mijn rode draad is in deze pvb. Maar daar kom ik tijdens het foto's maken wel achter. Verder heb ik al paar ideeen geschetst en schetsen opgezocht van wat ik allemaal nog wou fotograferen. Dit weekend wordt mijn 1e fotosessie en volgende week vrijdag de 1e in de studio.
Aan de hand van mijn foto's en stijl maak ik een website en huisstijl. Ook heb ik zin om een stopmotion te maken deze periode.

Geen opmerkingen: